Podnośnik dwukolumnowy na ramie 4 tony QJY-4.0 D6A CASTEX

QJY-4.0 D6D

Nowy

8 053,00 zł

8 700,00 zł

-647,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji



Podnośnik dwukolumnowy na ramie 4 tony QJY-4.0 D6A CASTEX


Dane techniczne:

- Moc silnika     2,2 [kW]
- Nośność     4000 [kg]
- Maks. wysokość unoszenia     1900 [mm]
- Czas unoszenia / opuszczania     45 / 25 [s]
- Minimalna wysokość ramienia     105 [mm]
- Zakres długości ramion     przednie 717-1070 [mm], tylne 900-1380 [mm]
- Szerokość między kolumnami (wewnętrzna)     2649 [mm]
- Szerokość między kolumnami (zewnętrzna)     3412 [mm]
- Poziom hałasu     ≤ 70 [dB]
- Ciśnienie oleju     200 [Bar]
- Zasilanie     230 / 380 [V]
- Szerokość między wózkami     2395 [mm]
- Rodzaj napędu     elektro-hydrauliczny
- Lakierowanie (wg RAL)     5002, 1018
- Ilość oleju hydraulicznego     10 [l]
- Jakość betonu     B25
- Grubość betonu     250 [mm]
- Ilość kolum     2
- Waga netto / brutto     670 / 690 [kg]
- Temperatura pracy     -5/+40 [°C]
- System blokad     poczwórna automatyczna elektro-magnetyczna
- Typ oleju hydraulicznego     46
- Typ podnośnika     dwukolumnowy, automatyczny, łączony dołem, na ramie
- Wysokość kolumn     2883 [mm]

Automatyczny dwukolumnowy podnośnik samochodowy na ramie CASTEX QJY4.0-D6D o udźwigu 4000 kg przeznaczony jest do pracy z pojazdami osobowymi i dostawczymi, których całkowita masa nie przekracza 4 ton.

Stabilność podnośnika i unoszonego pojazdu gwarantuje wzmocniona konstrukcja elementów nośnych oraz rama dolna spinająca kolumny podnośnika, zapewniająca dodatkowe usztywnienie dla całej konstrukcji. Zastrzały boczne ramy również mają znaczący wpływ na stabilność układu za sprawą zwiększenia powierzchni styku podnośnika z podłożem i optymalizują rozkład masy unoszonego pojazdu.

Podnośnik wyposażony jest w blokady bezpieczeństwa zaprojektowane w technologi SafetyOn, która została stworzona z myślą o bezpieczeństwie użytkownika. Jej głównym założeniem jest system blokad ciągle pozostających w pozycji zabezpieczającej. Ich odblokowanie następuje tylko po wciśnięciu przycisku przez operatora. Gdy przycisk zostaje zwolniony blokady wracają do pozycji zabezpieczającej . Rozwiązanie to uniemożliwia pomyłkową dezaktywację systemu zabezpieczeń i niweluje do zera możliwość niekontrolowanego opuszczenia pojazdu.

W urządzeniu wykorzystano szereg sprawdzonych rozwiązań optymalizujących tempo pracy Twojego warsztatu. Jednym z takich rozwiązań jest zautomatyzowane sterowanie jednostką elektrohydrauliczną i systemem blokad bezpieczeństwa.

Zakres regulacji chwytów podprogowych łap oraz komplet adapterów ułatwia pracę z autami o podwyższonym zawieszeniu.

Montaż został uproszczony poprzez preinstalację większości elementów już na etapie produkcji, a podnośnik zawiera komplet kotew montażowych. Na etapie zamówienia istnieje możliwość zmiany zasilania podnośnika z napięcie 400V na napięcie 230V. Wraz z podnośnikiem klient otrzymuje kompletną dokumentację niezbędną do prawidłowego użytkowania i konserwacji, umożliwiającą zgłoszenie podnośnika od Urzędu Dozoru Technicznego.

Cechy:

- udźwig 4000kg,
- rama dolna wzmacniająca,
- obniżony punkt chwyt podprogowego z regulacją wysokości,
- zestaw adapterów podwyższających,
- zautomatyzowana obsługa,
- stabilna wzmocniona konstrukcja,
- blokady bezpieczeństwa w technologiSafetyOn,
- uproszczony montaż,
- kotwy montażowe w zestawie,
- opcjonalne zasilanie 230V,
- certyfikat CE.

Czym różni się podnośnik automatyczny od półautomatycznego?                                                

Podstawową różnicą jest konstrukcja podnośnika. Liny synchronizujące, przewody elektryczne i hydrauliczne w podnośniku łączonym dołem są poprowadzone na poziomie posadzki i zabezpieczone osłoną przejazdową. W podnośniku o konstrukcji, gdzie kolumny spinane są górą wszelkie elementy łączące przeniesione są na szczyt podnośnika, co umożliwia pozostawienie wolnego przejazdu pomiędzy kolumnami.

Jakie są wymagania dotyczące posadzki i instalacji?

Do instalacji podnośnika niezbędna jest posadzka betonowa typu C20/25 (dawna klasa B25) o grubości min 250 mm i wymiarach 1000mm x 4000mm oraz przyłącze elektryczne 400V/230V. Szczegółowe informacje i rysunek techniczny znajdziesz w zakładce DOWNLOAD.

Jaki olej hydrauliczny należy zastosować?

Należy zastosować 10 litrów oleju hydraulicznego typy HV/HL 46.

Produkty powiązane