Podnośnik dwukolumnowy półautomatyczny 4 tony QJY-4.0-D7 CASTEX Zobacz większe

Podnośnik dwukolumnowy półautomatyczny 4 tony QJY-4.0-D7 CASTEX

QJY-4.0-D7

Nowy

Ostatnie egzemplarze!

6 600,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji


Podnośnik dwukolumnowy półautomatyczny 4 tony QJY-4.0-D7 CASTEX


Dane techniczne:

- Nośność     4000 [kg]
- Moc silnika     2,2 [kW]
- Maks. wysokość unoszenia     1800 [mm]
- Czas unoszenia / opuszczania     50 / 25 [s]
- Minimalna wysokość ramienia     100 [mm]
- Zakres długości ramion     przednie 690 - 1000 [mm], tylne 790 mm -1185 [mm]
- Szerokość między kolumnami (wewnętrzna)     2650 [mm]
- Szerokość między kolumnami (zewnętrzna)     3260 [mm]
- Poziom hałasu     ≤ 70 [dB]
- Ciśnienie oleju     200 [Bar]
- Zasilanie     230 / 380 [V]
- Szerokość między wózkami     2410 [mm]
- Rodzaj napędu     elektro-hydrauliczny
- Lakierowanie (wg RAL)     5002, 1018
- Ilość oleju hydraulicznego     10 [L]
- Jakość betonu     B25
- Grubość betonu     300mm
- Ilość kolum     2
- Waga netto / brutto     595 /615 [kg]
- Temperatura pracy     -5 /+40 [°C]
- System blokad     podwójna manualna mechaniczna, zwalniana centralnie
- Typ oleju hydraulicznego     46
- Typ podnośnika     dwukolumnowy, półautomatyczny, łączony dołem, BLOKADA CENTRALNA
- Wysokość kolumn     2822 [mm]
- Wymiary opakowania     2570 x 480 x 960 [mm]

Półautomatyczny dwukolumnowy podnośnik samochodowy CASTEX QJY4.0-D7 o udźwigu 4000kg przeznaczony jest do pracy z pojazdami osobowymi i dostawczymi, których całkowita masa nie przekracza 4 ton.

Wyjątkową cechę podnośnika QJY4.0-D7 stanowi centralnie sterowana blokada manualna. Standardowe podnośniki manualne wyposażone są w blokady zwalniane niezależnie poprzez odciągnięcie linek zabezpieczających na każdej z kolumn, centralnie zwalniana blokada manualna zastosowana w podnośniku QJY4.0-D7 umożliwia zwalnianie systemu zabezpieczeń z pozycji operatora bez konieczności podejścia do każdej z kolumn, rozwiązanie to ma znaczący wpływ na komfort użytkowania urządzenia i pozwala na zoptymalizowanie procesu operowania podnośnikiem O stabilność podnośnika i unoszonego pojazdu dba wzmocniona konstrukcja elementów nośnych.

Uproszczona konstrukcja podnośnika ułatwia montaż i codzienną kontrole urządzenia.

Gwarantem uniwersalności podnośnika CASTEX jest zmodernizowana konstrukcja łap nośnych, obniżony punkt chwytu umożliwia prace z autami o niskim zawieszeniu, a adaptery podwyższające doskonale sprawdzają się podczas unoszenia pojazdów terenowych i dostawczych. Zakres długości ramion umożliwia prace z pojazdami o zróżnicowanych rozstawach punktów podparcia znacząco wpływając na bezpieczeństwo użytkowania.

Montaż został uproszczony poprzez pre-instalację większości elementów już na etapie produkcji, a podnośnik zawiera komplet kotew montażowych.

Na etapie zamówienia istnieje możliwość zmiany zasilania podnośnika z napięcie 400V na napięcie 230V.

Wraz z podnośnikiem klient otrzymuje kompletną dokumentacje niezbędną do prawidłowego użytkowania i konserwacji, umożliwiającą zgłoszenie podnośnika od Urzędu dozoru Technicznego.

Cechy:

- udźwig 4000kg,
- obniżony punkt chwyt podprogowego,
- zestaw adapterów podwyższających,
- uproszczona obsługa,
- stabilna wzmocniona konstrukcja,
- centralnie zwalniana blokada,
- 2 niezależne blokady bezpieczeństwa,
- uproszczony montaż,
- kotwy montażowe w zestawie,
- opcjonalne zasilanie 230V,
- certyfikat CE.

Jak działa centralna manualna blokada bezpieczeństwa?

Centralnie sterowana blokada manualna jak wskazuje jej nazwa umożliwia zwolnienie blokad na obu kolumnach jednocześnie z pozycji operatora nie wymagając ręcznego zwalniania blokad niezależnie na każdej z kolumn.

Jakie są wymagania dotyczące posadzki i instalacji?             

Do instalacji podnośnika niezbędna jest posadzka betonowa typu C20/25 (dawna klasa B25) o grubości min 300 mm i wymiarach 1000mm x 4000mm oraz przyłącze elektryczne 400V/230V. Szczegółowe informacje i rysunek techniczny znajdziesz w dziale download /pobierz.

Jaki olej hydrauliczny zastosować?

Należy zastosować 10 litrów oleju hydraulicznego typy HV/HL 46.