Obniżka!  Automatyczna wyważarka CTXB-101Z CTX WERZEUGE Zobacz większe

Automatyczna wyważarka CTXB-101Z CTX WERZEUGE

CTXB-101Z

Nowy

5 076,00 zł

5 900,00 zł

-824,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji


Automatyczna wyważarka CTXB-101Z

Dane techniczne:

- Moc silnika     0,2 [kW]
- Zasilanie     230 [v]
- Wymiary     950x750x1150 [mm]
- Dokładność wyważenia     +/- 1 [g]
- Max. waga koła     60 [kg]
- Prędkość wyważania     200 [obr/min]
- Max. średnica obręczy     24 [inch]
- Max. szerokość obręczy     20 [inch]
- Czas pomiaru     ≤ 8 [s]
- Poziom hałasu     ≤ 70 [dB]
- Waga netto / brutto     120 / 98 [kg]

Automatyczna wyważarka niemieckiej firmy CTX to dowód jakości i bezpieczeństwa. Przeznaczona do aut osobowych, dostawczych i motocykli. Maszyna wyposażona jest w ramię dodatkowe do pomiaru szerokości koła. oraz Intelligent Brake System wskazujący punkt umieszczenia ciężarka. Dodatkowym atutem urządzenia jest zintegrowany innowacyjny wyświetlacz LCD oraz opatentowany intuicyjny panel sterujący. Wyważarka posiada funkcję podziału i ukrywania ciężarka oraz pięć funkcji ALU dedykowanych do felg aluminiowych oraz ALU-S z graficznym wskaźnikiem klejenia ciężarka.

Do wyposażenia podstawowego maszyny należą:

- zestaw stożków,
- cyrkiel,
- szczypce wulkanizacyjne,
- nakrętka szybkomocująca wraz z tuleją,
- wałek gwintowany 40 mm,
- ciężarek kalibrujący 100g.

Jak często należy kalibrować maszynę?

Wyważarki wraz z upływem czasu mogą wskazywać na skutek przeciążenia eksploatacyjnego nieprawidłowe wartości. Producenci zalecają, aby sprawdzać kalibrację wyważarki zespołu opony i koła w przybliżeniu raz na 2 tygodnie, jeśli urządzenie jest używane często. Oczywiście w przypadku zaobserwowania wadliwych odczytów należy przeprowadzić kalibrację postępując zgodnie z instrukcją.

Co to jest wyważanie dynamiczne i statyczne?

Wyważanie statyczne gwarantuje równomierny rozkład obciążenia masy na całym obwodzie koła. Koła charakteryzujące się niewyważeniem statycznym mogą powodować tak zwany efekt tąpnięcia. Z kolei wyważanie dynamiczne związane jest z równomiernym rozkładem obciążenia masy po obu stronach linii środkowej zespołu opony i koła. Koła z niewyważeniem dynamicznym mają tendencję do chybotania się z boku na bok, jest to efekt zwany trzepotaniem kół.